Nybliven instruktör

Hade inga lektioner idag eftersom att jag ställt upp på ett projekt som en av Sveriges första inspirationsinstruktör för Friskis och Svettis! Har därför spenderat hela dagen i deras lokal i partille för att utbilda mig till detta ärofyllda uppdrag som går ut på att få små barn att bli inspirerade till att vilja träna och röra på sig. Enormt kul och lärorikt var det med massa hopp och lek. Jag längtar till jag får börja åka ut i skolor med detta för det kommer bli hur kul som helst. Att vara instruktör är helt klart något jag skulle kunna jobba med i framtiden. Så himla roligt! 
Annars så har jag tränat handboll också men eftersom att min kropp inte riktigt är van vid detta intensiva veckoschema med handboll varje dag inklusive 2 matcher på det så kan man säga att min kropp värker rätt så mycket.. Har ingen kraft i benen kvar och min axel värker så fort jag lyfter armen. Men på fredag får jag helg och 3 dagars vilopaus från handbollen så hoppas på att kunna återhämta mig lite då.

Morgonstund har guld i mun bland tulpaner och vårsol 
Allmänt | |
#1 - - Pappa:

Kul, men det förvånar inte mig. Det är däremot kul att även andra ser dina fantastika egenskaper och kvaliteer! Grattis! Kan komma mycket gott ur detta. Fortsätt vara Klara! 👍❤️

Upp