Måndagspepp

Måndag idag vilket innebär att jag har en ny och rolig vecka framför mig. Startade dagen med morgonträning som bestod av cirkelfys i ca 30 minuter och sedan skotträning. Kände mig rätt trött och seg i kroppen efter matchen igår så blev inget jätte explosivt pass för min del, men alltid lika skönt att få något gjort. Eftersom att jag ska spela match imorgon också så tar jag vara på den träningsfria kvällen och vilar från träningen för att återhämta mig lite. 
Har gjort klart ett svenska arbete som jag skickat in och har dessutom skrivit ett matte prov idag. Känner mig nöjd med mina insatser idag så nu ska jag unna mig ett gott kvällsfika med mamma och syster framför något bra tvprogram. Hoppas ni haft en bra måndag!



Allmänt | |
#1 - - Pappa:

Kul att du kommit igång med bloggen. Det känns som goda vibbar! Det betyder dock inte att jag slutar ringa 😉❤️

Upp