Matchdag

Idag spelade jag min andra match för säsongen. Tyvärr gjorde vi en dålig match som resulterade i förlust. Hade inte någon bra känsla i kroppen innan matchen, benen kändes trötta och huvudet var inte riktigt med i matchen.. Trist men så blir det ibland! Jag om någon har lärt mig av mina misstag att börja gräva ner mig efter matcher och bara fastna i negativa tankebanor så därför tänker jag inte se det på det sättet. Dåliga matcher har alla och jag vet ju att jag kan bättre så jag ser istället fram emot nästa match!
Nu är jag riktigt trött och sliten i kroppen efter att först tränat ett handbollspass på skolan för att sedan direkt spela match. Träningen var iallafall rolig och gick bra så den tänker jag ta med mig från dagen. 
Nu ligger jag och mamma och myser i soffan framför True detective. Har sovmorgon imorgon vilket känns underbart. Hoppas ni haft en bra dag!

Saknar min Petra och mitt vinterland <3
Allmänt | |
#1 - - Pappa:

Gläder mig att du blivit så mogen i ditt resonemang efter en förlust. 👍

Upp