Tillbaka!

Har av många anledningar inte orkat av att uppdatera här. Har varit rätt nere under hösten med skador som lett till att jag inte kunnat spela som lett till en enorm hemlängtan. Men nu mina kära vänner!!

Har under senaste veckan haft en så himla bra känsla så måste bara få skriva av mig lite! Har efter en seg start med handbollen (sträckningar och  överansträngningar) äntligen börjat känna för handbollen igen. Efter snart ett år med min ryggskada har jag varit nära på att ge upp flera gånger, men det är jag glad att jag inte gjort för det är på grund av dessa stunder jag älskar handboll och det jag gör här nere. Har under senaste veckan känt mig väldigt motiverad och träningarna har gått väldigt bra. Idag har jag fått hem mina nya handbolls skor som jag ska inviga på min matchdebut på söndag och som grädden på moset så kommer min mamma ner till Göteborg ikväll!
Självklart saknar jag mina älskade vänner och min pappa uppe i Norrland men idag känns det inte lika jobbigt. Jag är bara så. himla. lycklig.




Allmänt | |
Upp